EDISTYKSELLINEN MESSUELÄMYS
Interaktiivisuus on digimarkkinoinnin uusi ulottuvuus. Messupiste.fi tuo näytteilleasettajien sisällöt esiin vuorovaikutteisella ja kuluttajia kiinnostavalla tavalla.
INTERAKTIIVINEN DIGIMARKKINOINTI
Messupiste.fi tarjoaa vuorovaikutteisuutta, jollaista perinteisessä markkinoinnissa ei pystytä saavuttamaan. Tarjoamme interaktiivista sisältöä kuluttajaa kiinnostavassa muodossa.
PERINTEINEN DIGIMARKKINOINTI
Sosiaalisessa mediassa mainostulva on nykyään jatkuvaa. Mainokset ovat helposti ohitettavissa ja niistä jää harvoin pitkäkestoista muistijälkeä. Kuluttajan huomiota on yhä vaikeampi saavuttaa perinteisillä markkinoinnin muodoilla, kuten teksti-, kuva- tai videokampanjoilla.
INTERAKTIIVINEN DIGIMARKKINOINTI
Interaktiivinen digimarkkinointi on vuorovaikutteista. Se tarjoaa sitouttavia sisältöjä, joita käyttäjä voi itse tutkia vapaasti. Interaktiiviset messut ovat viihdyttävä ja elämyksellinen kokemus, joka jättää kuluttajalle vahvan muistijäljen.
MESSUKOKEMUS 2.0
Kehitimme ratkaisun, jolla fyysisten messujen tunnelma tuodaan virtuaalimaailmaan. Jatkossa messut löytyvät jokaiselta laitteelta.
VISUAALINEN YMPÄRISTÖ
Messupiste.fi tarjoaa myös Suomen visuaalisimman messualustan. Messuympäristömme on toteutettu yhdellä markkinoiden tunnetuimmista mallinnusohjelmista. Olemme kehittäneet ympäristön, joka on visuaalisesti näyttävä.
VUOROVAIKUTTEINEN LIIKKUVUUS
Messualustalla voi liikkua omavalintaisesti haluamaansa suuntaan. Vapaa liikkuvuus tarjoaa käyttäjälle mahdollisuuden tutkia messuja vuorovaikutteisesti ja omaan toimintaan perustuvasti. Tämä jättää vahvan muistijäljen.